این وب سایت در جهت آموزش و یادگیری هر چه بهتر و بیشتر رشته مهندسی برق الکترونیک در زمینه های الكترونیك و قدرت و...راه اندازی شده و از دوستان علاقمند دعوت به همكاری میكند.طبیعی است که این وبلاگ کمی ها و کاستی های زیادی دارد لذا از دانشجویان عزیز که مایل به همکاری هستند دعوت به همکاری میشود این وبلاگ فقط برای آموزش و کمک به شما دوستان برای یاد گیری مطالب درسی درست شده است پس وبلاگ ما را به دوستانتان معرفی کنید.

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 57430
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



اشاره: نشریه عصر شبکه - شاید نخستین چیزی که هنگام استفاده از سیستم عامل جدید، جالب و گاهی لازم به نظر برسد، دانستن کلیدهای میان بر آن هستند. به همین منظور چند ميان‌بر کاربردی برای سیستم عامل ویندوز 7 در این مطلب برای شما ذکر کرده ایم...
شاید نخستین چیزی که هنگام استفاده از سیستم‌عامل جدید، جالب و گاهی لازم به نظر برسد، دانستن کلیدهای میان بر آن هستند. به همین منظور چند ميان‌بر کاربردی برای سیستم‌عامل ویندوز 7 در این مطلب برای شما ذکر کرده‌ایم. استفاده از این ميان‌بر ها، در صرفه جویی وقت نقش بسیار موثری دارند.

 

 

برای دیدن ادامه مطلب،به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب


+ نوشته شده در شنبه 13 اسفند 1390برچسب:,ساعت 14:24 توسط یاسر خالقی |

BitLocker ابزاری است كه به كمك آن می‌توان داده‌های خود را در برابر تهدیدهایی مانند حمله هكرها، سرقت و یا گم شدن محافظت نمود. یكی از بهبودهای امنیتی ویندوز 7 كه تنها در ویرایش‌های Ultimate و Enterprise وجود دارد، ویژگیBitlocker است كه توسط رمزنگاری كل درایوهایی كه ویندوز و اطلاعات شما روی آن‌ها قرار دارد، تمامی اسناد و رمزهای عبور را امن‌تر می‌كند. فقط كافی است یك‌بار ویژگی BitLocker را فعال نمایید، بعد از آن تمامی اطلاعاتی كه روی آن درایو ذخیره می‌كنید به صورت خودكار رمز می‌شوند.

 

برای دیدن ادامه مطلب،به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب


+ نوشته شده در پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,ساعت 9:25 توسط یاسر خالقی |

صفحه قبل 1 صفحه بعد